Var inte orolig, för du är den ända även om himlen faller ner.

vart var vi? ja justia, doktorn ringde.
Fick tid på engång nästan, för dem tyckte det var så pass allvarligt.
Var där i en timme om inte mer, och världens bästa doktor fick vi med, den första som verkligenverkligen bryr sig och noga var han!
Fick nån medicin, så det är bara att ta den.
Och skolan är det bara att fet glömma i morgon, konfan med tror jag..
Aja, jag har iallafall världensbästa mamma som köpte maxmat till mig efter doktorbesöket, så bäst hon är ♥
Nu ska jag nog lägga mig framför tv:n och kolla på nånting, orkar inte datan faktiskt.
Ska iallafall försöka göra ett litet skolbesök i morgon och kika på lite läxor, och sen ska jag försöka gå på fredag.
Och tills på lördag måste jag vara frisk! hihi, då ska jag göra en hemligsak, ni får veta senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0