på en dag kan allt förändras, tjoho nu är det vinter.

Godmorgon.. eller kanske godeftermiddag.
Mamma väckte mig vid halv 11 fast jag låg vaken vid 6 med tror jag, hörde traktorn åka runt här och hans lysen lyste in med så då vart man vaken. Guuuud så mycket det har snöat, fast det är mysigt! Tycker nog om vintern lite bättre än sommaren om jag får vara helt ärlig.
Gosa in sig med sina mysiga koftor i mörkret och bara mysa med den personen man tycker allra mest om och se snön falla ner. Ni som har pojkvän nu ska vara lyckliga tycker jag, haha :)
Iallafall så gick jag ner och åt frukost och myste lite med min söta maxiii. Alltså min hund.
Och nu sitter jag här, ush.. andra veckan jag är sjuk, hatar verkligen det! Ska nog åka till mitt andra hem snart, sjukhuset.
Hoppas jag kommer till skolan i morgon iallafall för då är det prov.. som jag inte har hunnit pluggat till efterssom min sjukdom dödar mig snart.
Aja, får göra mitt bästa.
Sen gudstjänst i kyrkan med min konfa grupp.. får se om jag orkar med allt i morgon, skolan är viktigaste om jag nu ska gå.

Åh, nu ringer det, hoppas det är doktorn.


Hihi, tycker den här bilden passar in just nu.
vinterbild på max ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0