Om du vore mer som mig skulle du vara allt jag någonsin velat ha.

Filmen var bra,väldigt bra faktiskt. Mackorna var goda dem med, även godiset som mamma hade köpt till.
Sen har jag bara vilat, och lite data sittning nudå, hihi.
I morgon blir det inge sovmorgon här inte, doktorn ringde lite tidigare idag och villa ha tillbaka mig i morgon bitti, det är bara att se glad ut och hoppas på det bästa.
Nog om doktor pratet så har jag väl inget annat att säga..
Eller jag har samlat ihop lite kläder som jag kan visa er, ojojoj vad jag vill ha dem sakerna!
Så shoppsugen så jag spricker snart.. nu när snön och allt har kommit, gud så mysigt att springa runt i affärer då, hihi.
Nej nu ska jag fixa lite till på datan sen visar jag er kläderna sen hoppar jag in i dushen, hihi.
Eller vi får se om det blir i den ordningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0