Nu kör vi igen!

Wiho, äntligen har jag startat en ny blogg!
Och vi tackar lydia för det!
Hennes blogg står i inlägget där under, så kolla! ;)
Nu ska jag verkligen sköta den hära bloggen, hih. Ska iallafall försöka.

Nu kanske ni vill veta lite om mig, men jag orkar inte sitta och berätta allt så jag kör på en sån här rolig sak.

Ett år sedan ungefär :



Hur gammal var du?: 13
Vilken klass gick du i?: 7:an
Vad hade du för hårfärg?: blont tror jag
Hur lång var du?: ingen aning, gissar väl runt 1.57 - 1, 60.
Vem var du kär i?: Axel
Hade du någon pojk-/flickvän? Ja Axel typ
Vad brukade du göra på fritiden?: Umgås med mina vänner, pojkvännen och sitta vid datan och en massa.
Vilka umgicks du med? Linnea, Frida, Ida, Evelina, Jenny och andra.
Hur såg du ut?: kolla kortet :)
Var allt bättre då? ja det var det, iallafall lite som jag vill ha tillbaka.
Skulle du vilja gå tillbaka dit?: Ja, få tillbaka allt jag hade skulle vara underbart.
Har du förändrats?: Det har jag säkert.
Om ja, på vilket sätt? på många sätt.





NU :

Hur gammal är du?: 14
Vilken klass går du i?: 8:an
Vad har du för hårfärg?: blont.
Hur lång är du?: 1.60 typ.
vem är du kär i?: Ingen
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vad brukar du göra på fritiden?: Samma saker som innan fast inte pojkvän.
Vilka umgås du med?: ja, Evelina, Jenny, Linnea, Sofie, Stina, Frida, Jessica, Micke och så.
Hur ser du ut?: av gör själv.


Har du...
Kysst någon?: Ja
Sovit brevid någon av samma kön?: Japp
Sovit brevid någon av motsatt kön?: Japp
Haft sex?: Nej, vem skriver ut sånt ändå?
Slagit ner någon?: Nä
Ljugit för en bra vän?: inte vad jag just nu..
Svikit någon?: Det hoppas jag inte
Fuskat på prov/läxförhör?: Nej
Blivit kallad Bögjävel?: Nä
Kallat någon Bögjävel?: Nej
Druckit alkohol?: Nej


Vem:

Skrev du senast till på msn?: Lydia
Sov hos dig senast?: ojoj, Linnea?
Sov du hos senast?: hihi, Evelina!
Kan du säga allt till?: Evelina, Linnea, Sofie och Micke
Är den finaste personen som finns?: ojj, det vet jag inte riktigt.
Ringde dig senast?: Evelina
Skickade ett sms till dig senast?: Micke
Skickade du ett sms till senast?: Micke

Vad:
Drack du senast? julmust!
Köpte du senast?: godis tror jag (a)
Gjorde du igår?: låg hemma i min säng och var sjuk... som nu
Ska du göra imorgon?: vilavilavila..
Vill du göra just nu?: Sova
Åt du senast?: kaaaka, haha.
Är närmast dig som är rosa?: En penna, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0