Nu hoppar vi in i filten och lägger oss och kollar på snyggingen..

Hej alla där ute som har en fin fredagakväll!
Det har inte jag, eller jo, kanske.. Mår inte så bra, men jag får mysa med familjen framför idol, mackor, räkor, räksås, olika ostar, dipp, chips, godis, choklad och julmust, så toppen kväll får man ändå!
Om jag nu orkar allt det där..Knappast, haha ;)
Min dag har spenderats hos doktorn sen klockan halv 8 imorse vid 9 tiden eller nått sånt fick jag beskedd att dem vilja ha mig akut till hudiksvallssjukhus, så det var bara att hoppa in i bilen och åka till hudik, det är också mitt andra hem, var där 4-5 gånger i sommras, haha.
Jaja, jag ska inte klaga, tur att det finns doktorer säger jag!
Kom hem vid 2, och då åkte vi direkt till skolan, ojoj inte vart där sen 2 veckor tillbaka, pratade lite med min lärare och tog hem lite böcker utefall om jag är hemma på måndag igen med.
Men det hoppas jag då inte!
Men jag fick donken mat idag av mammsen i hudik iallafall så det gjorde min dag lite bättre, gooott säger jag.
Det har jag alltid fått när jag har fått åkt till hudiksjukhus, eller nej en gång kinamat, men ingen av er bryr sig nog om det, hihi.
Nu snart ska jag gå neråt!
Och justia, vilken är eran favorit i idol?
Min är självklart snyggingen Olle! Det är därför jag kollar på idol, om han åker ut så blir det "hejdå idol" typ.
Han gör hela pogrammet!
Nu slänger jag in en liten bild på honom, sen knallar jag nog mig neråt, ha en bra fredagskväll alla!
Säger lycko er som är frisk här i bollnäs, det är tranan och bandy idag. Åhh, jag ska jämt vara sjuk, bläbläblä :(


Nu hejar vi, nu kör vi
Olle ska gå vidare, hans ska vara kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0