För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Ännu en dag som spenderas i soffan framför tv:n, skolbesöket kan vi också glömma, orkar knappt resa mig.
Ojoj, snart kommer jag väl bli som en 60 årig gammal tant som knappt orkar göra nånting.
Ajja, Jag ska iallafall försöka ta mig igenom hela skoldagen i morgon, för jag vill ju bada fast det kanske inte är så bra..men man måste tänka på betygen också ju.
Men kanske inte får gå i morgon heller, sånt som märks annars får jag bada på onsdag.
Och jag är otroligt shoppsugen, tänk om man ändå var en miljoner, fytusan vad härligt.
Och göra om mitt rum ska jag göra med, tjatat sen i sommras, och ska tjata lite till på min pappa, gud så härligt att han är en målare säger jag.
Men nu ropar mamma att det är mat eller aa mackorna är klara, så ska gå ner och äta dem med syster och mamma och kika film som mamma har hyrt, det är väl skönt och vara sjuk med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0