All i need is you

Precis, den låten spelas omomomomochomigen!
så jädrans bra! kan le åt den, kan gråta med den, jaa..helt enkelt bäst!
Första skoldan gick väl bra, fick hissnyckel efterssom ja inte orkar att gå så mycket..fick träffa saknade evelina,linnea,jenny, frida, hilma helt enkelt alla! det känndes skönt!
Lång skoldag var det med 9-16 imorgon väntas ännu en timmes längre skoldag 8-16. ojj.Hur ska jag orka? tisdagar är det segaste som finns! Hoppas pappa kommer och räddar mig och åker till färgaffären och kollar på tapeter med mig, man kan ju alltid hoppas!
sen har jag inte gjort nå mer idag faktiskt..eller jo pluggat lite spanska, men nu ska jag gå och locka klart mitt hår, så jag inte får göra allt för mycket i morgonbitti ska ju faktiskt upp vid 5 halv 6.
Så godnatt!
slänger in en oufit bild, som alla andra bloggar gör...typ.



skjorta/tunkia- ginatricot
sjal- vila
och sen håret i slarvig hästsvans.

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0