dag 7.

Hann inte blogga igår, förlåt för det. 
men aja.
så hoppar över dag 6 må jag tro...tar nummer 7 ist!

min dag.

Min dag idag var helt okej men jag hatar verkligen tisdagar!
Längsta dagen 8-4 plus att jag sluta kolckan 5.
Roligaste lektionen idag vad so:n jag linnea och pontus är i en grupp och vi ska göra ett projekt om vulkanutbrott, mycket skratt fick vi minsann!
hihi, spanska so matte svenska engelska syslöjd sen engelskaprov.
Engelska vad chill, kollar på guldkompassen, rätt så bra är den!
skulle nog fatta lite bättre om den var på svensk text bara (;
men ja, min dag har iallafall vart helt okej idag, men bättre kan det bli.


linnea,jag&kerstin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0