dag 4.

Vi kör på en sånhär igen så ja hänger med, eller äsh. Jag tar min takt.

Mina föräldrar

Mamma
min bästavän, min solstråle, mitt allt.
Hur bra som hellst är hon.
Född i austrailen (stavning) fast hon är svensk, den ni.
Det är hon jag kan prata allt med, det är hennes fammn jag kan grina i som en liten barnunge, det är hon jag kan vara mig själv med. Hon är rent sagt bäst!
Om vi inte är hemma, så är vi på en tripp i gävle eller i stockholm om vi inte är där är vi ute med våran hund är vi inte ute så är vi någonannanstans.
hon är bäst!

Pappa.
han är bäst.
Min pappa, mitt allt.
Om jag får säga det själv så är jag pappaslillaflicka, han kan jag göra allt med, jag trivs att vara med honom.
Vi tar våra tripper till delsbo, våran stuga. Och sätter oss på fyrhjulingen och åker iväg, är vi inte på fyrhjulingen så står vi mitt ute i vattnet och fiskar, är vi inte mitt ute i vattnet är vi och plockar smultron på våra smultron ställen, är vi inte där så är vi på en pizzeria mitt inne i delsbo, är vi inte där så är vi hos nån delsbo-bo.
Det är han som står ut med mig, när jag springer till affär till affär, han springer efter mig, det är så en pappa ska vara. Det är han som köper dem coolaste grejerna till mig, han är guldvärd.
 Han är världens bästa pappa, helt klart!

      

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0