dag 2

om mig.

som sagt, jag heter lina anna jonsson 14 år född den 18 agusti här på bollnäs BB och bor fortfarande kvar i bollnäs, nummer 18 är mitt favorit nummer.
Går på friskolan lust&lära i årkurs 8, bästa skolan som finns här i bollnäs enligt mig.
Jag är en rätt så flummig och en busig tjej, jag älskar att busa med andra.
Och jag har dem bästa vännerna man kan tänka sig, och dem överaskar jag väldigt ofta, det älskar jag.
När jag är inte är med mina vänner så är jag bara hemma, pluggar eller sitter vid datan.
men ja, mer har jag väl inte att säga?

  
Ett år sen                                     Halvår sen                                    nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0