-

ojj, så dåligt jag är på att blogga.
speciellt att skriva om dem dära dagarna.
men aja, jag skriver lite då&då!
Igår var det lucia, vi har världens bästa skola! skitduktiga var alla!
Efter det så gick jag på stan med evelina sen tog vi bussen hem och var hemma vid halv 12 :)
sen åkte jag mot hudik sen efter det så åkte jag och gymma, skönt var det! :)

men nu ska jag berätta om den här veckan?

Det händer väl inte så mycket den hära veckan, dem sista proven görs sen så är det helg sen är det den långa måndan, fast då tror jag att vi ska gå&kolla innebandy med hela skolan! sen på tisdag är det julov! :D :D :D
så jag har längtat!


fin man kan vara sjuk&osminkad! :)

Kommentarer
Postat av: filippa:)

det är bra !:) själv?

2010-12-15 @ 07:16:36
URL: http://amiity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0