-

kör på en sån där liten rolig grej, har ändå inget annat för mig.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
- Jag är allergisk mot mygg. 
- jag har världens bästa kompisar! (L)
- Jag älskar att få komplimanger/beröm.
- jag sover med 2 täcken och 3 filtar och värmefläkt.

Berätta 4 saker du gjort idag:
- pratat i telefonen.
- ut&gått.
- skrattat. 
- dansat. 

Berätta 5 saker du har på dig just nu :
- jeans
- tröja.
- bh.
- strumpor.
- trosor.

Skriv ner 4 saker du hatar:
- ormar
- oseriösa människor.
- när folk ljuger.
- rykten.

Skriv ner 4,5 eller 6 personer du älskar:

- Evelina ljung.
- Hilma bulkeus.
- Sofie jonsson.

- Linnea larsson.
- Emelie jonsson.
- Filip jonsson.


Skriv ner 4 personer du utmanar:

-



   
    

   
    
.
hihih, fick ett litet ryck med att ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0